OUR MISSION

We are a multicultural educational community that inspires a passion for learning by nurturing creative and principled citizens, through critical thinking, inquiry and collaboration.

Generations of ASFC students and their families will gain the wisdom to contribute positively as global citizens in our local, national and international community.

OUR VISION

To inspire and build in each student a positive self-image and a strong sense of integrity within a caring school environment.

OUR PHILOSOPHY

Misión, Visión y Filosofía

Somos una comunidad educativa multicultural que inspira pasiín por aprender formando ciudadanos creativos e íntegros, por medio del pensamiento crítico, la indagación y el trabajo colaborativo.

Generaciones de estudiantes ASFC y sus familias adquirirán la sabiduría para contribuir positivamente como ciudadanos del mundo en nuestra comunidad local, nacional e internacional.

Inspirar y construir en cada estudiante una imagen positiva de sí mismo y un fuerte sentido de integridad dentro de un ambiente escolar solidario.